Kerkeinde 53 | 4254 LE Sleeuwijk | NL

T. +31 183 505664 | info@crafond.nl

Geopend van maandag t/m zaterdag van 9 tot 9.

E-mailformulier

Veelgestelde vragen

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen worden geleverd door PostNL. U ontvangt een per e-mail een verzendnotificatie track&trace code.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Uw bestelling wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen. Wanneer u in het weekend of op feestdagen bestelt, wordt uw bestelling op de eerst volgende werkdag in behandeling genomen. Normaliter neemt een bestelling 1-4 dagen in beslag. Indien een product niet op voorraad is zullen wij u op de hoogte stellen van de vertraging.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?
Als u uw bestelling en betaling hebt afgerond, ontvangt u per e-mail een bevestiging. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de bevestiging mogelijk als spam aangemerkt of heeft u een typefout gemaakt in uw e-mailadres. U kunt altijd even bellen of mailen om zeker te zijn.
Hoe kan ik betalen?
U kunt veilig en snel afrekenen via Ideal of Paypal. Indien u kiest voor bankoverschrijving wordt uw bestelling in behandeling genomen zodra het verschuldigde bedrag is ontvangen. Dit kan tot enige vertraging leiden.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Jazeker, als u in Nederland bent. U kunt uw bestelling ophalen in Sleeuwijk of op één van de evenementen waar we aan deelnemen. Belt u wel vooraf even om zeker te zijn dat we aanwezig zijn. U kunt in dit geval het beste kiezen voor ‘bankoverschrijving’, zodat wij de verzendkosten in mindering kunnen brengen. In Sleeuwijk kunt u per pin of contant betalen.
Er is iets misgegaan met mijn bestelling, wat nu?
Als u per ongeluk het verkeerde product heeft besteld, mag u dit natuurlijk altijd omruilen of terugsturen. Indien wij per ongeluk het verkeerde product hebben geleverd of het product beschadigd is aangekomen, kunt u ons altijd bellen of mailen. Wij zullen proberen een oplossing aan te dragen