De Graanbuurt
Doetseweg 34 | 3381 KG Giessenburg (De Kolenbeurs)Geopend van donderdag t/m zaterdag van 10 tot 5.
Tel. 06 2427 1090
Sleeuwijk
Kerkeinde 53 | 4254 LE SleeuwijkGeopend van maandag t/m woensdag van 9 tot 9.
0183 – 505664
E-mailformulier
Veelgestelde vragen
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen worden verzonden via DPD, bij voorkeur naar een Pickup Point, mits op redelijke afstand van uw woonadres. U ontvangt een per e-mail een verzendnotificatie track&trace code.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Uw bestelling wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen. Wanneer u in het weekend of op feestdagen bestelt, wordt uw bestelling op de eerst volgende werkdag in behandeling genomen. Normaliter neemt een bestelling 1-4 dagen in beslag.
Indien een product niet op voorraad is zullen wij u op de hoogte stellen van de vertraging.
Indien een product niet op voorraad is zullen wij u op de hoogte stellen van de vertraging.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?
Als u uw bestelling en betaling hebt afgerond, ontvangt u per e-mail een bevestiging. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de bevestiging mogelijk als spam aangemerkt of heeft u een typefout gemaakt in uw e-mailadres.
U kunt altijd even bellen of mailen om zeker te zijn.
U kunt altijd even bellen of mailen om zeker te zijn.
Hoe kan ik betalen?
U kunt veilig en snel afrekenen via Ideal of Paypal.
Indien u kiest voor bankoverschrijving wordt uw bestelling in behandeling genomen zodra het verschuldigde bedrag is ontvangen. Dit kan tot enige vertraging leiden.
Indien u kiest voor bankoverschrijving wordt uw bestelling in behandeling genomen zodra het verschuldigde bedrag is ontvangen. Dit kan tot enige vertraging leiden.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Jazeker, bij voorkeur op do-vr-za in onze winkel in de Graanbuurt te Giessenburg of op één van de evenementen waar we aan deelnemen. Op afspraak kunt u uw bestelling ophalen in Sleeuwijk. Belt u wel vooraf even om zeker te zijn dat we aanwezig zijn.
U hoeft niet vooraf online te betalen, maar kies voor ‘bankoverschrijving’, zodat wij de verzendkosten in mindering kunnen brengen. Ter plekke kunt u per pin of contant betalen.
U hoeft niet vooraf online te betalen, maar kies voor ‘bankoverschrijving’, zodat wij de verzendkosten in mindering kunnen brengen. Ter plekke kunt u per pin of contant betalen.
Er is iets misgegaan met mijn bestelling, wat nu?
Als u per ongeluk het verkeerde product heeft besteld, mag u dit natuurlijk altijd omruilen of terugsturen.
Indien wij per ongeluk het verkeerde product hebben geleverd of het product beschadigd is aangekomen, kunt u ons altijd bellen of mailen. Wij zullen proberen een oplossing aan te dragen
Indien wij per ongeluk het verkeerde product hebben geleverd of het product beschadigd is aangekomen, kunt u ons altijd bellen of mailen. Wij zullen proberen een oplossing aan te dragen